Case: Brøndum Snaps

10562577_1537426709814425_5811660514108952220_o

Foto: Kirsten Jepsen

Da Brøndum Snaps skulle relanceres, ønskede virksomheden at henvende sig til et bredere/yngre publikum end den typiske snapsedrikker.

Vi stod i samarbejde med virksomhedens marketingafdeling og et eksternt PR-bureau for konceptudvikling, projektledelse og PR.

Snapseopskrifter
Der blev udviklet professionelle, snapseegnede opskrifter, som var tidssvarende og trendy. Opskrifterne var udarbejdet af en professionel kok med baggrund på landets allerbedste restauranter.

Bloggerevent
I samarbejde med Kompas Kommunikation stod vi bag en bloggerevent på Nimb i Tivoli. Her var nogle af landets førende madbloggere inviteret til en workshop, hvor de lærte at lave deres egen kryddersnaps og blev undervist i at tage billeder af drinks og flasker af en professionel fotograf. Gastronomisk Innovation var med til at sikre, at det var de rigtige bloggere, der blev inviteret, og at bloggerne fik et stort udbytte af dagen til gavn for deres opfattelse af Brøndum Snaps.

Vi er eksperter i gastronomisk kommunikation