Case: Karolines Køkken


2012-05-16 17.17.49Event projektledelse ved Karolines Køkken 50-års jubilæum

Til at markere 50-året for udgivelsen af den første “Karolines Køkken”-kogebog, ønskede Arla Karolines Køkken at vise kogebøgernes spændvidde og udvikling gennem de sidste 50 år. Der skulle sendes et signal om, at selv om bøgerne er solidt rodfæstet i det traditionelle danske køkken, anerkender bøgerne i høj grad tidens herskende madtrends.

Resultatet blev en reception på Nationalmuseet Brede Værk, hvor H.K.H Prinsgemalen og 120 andre gæster fik serveret et kærligt strejf af traditionelle danske ‘Karoline’-klassikere som enebærgryde, trifli og tunmousse, mens nutiden bankede på i form af cheesecake med syltet havtorn og torsk a lá smørrebrødskongen Adam Aamand.

Kokken Mette Dahlgaard, stod for maden sammen med et hold elever fra Hotel- og Restaurantskolen.

Reference: Tove Færch, leder af Karolines Køkken

“Vi var meget tilfredse med den praktiske udførelse af arrangementet. Dorte havde fuld forståelse for, hvordan strategien skulle afvikles og gik til opgaven med stort engagement. Hun bød ind med gode justeringer på det fastlagte koncept, som gjorde at hele dagen gik op i en højere enhed.”  

Vi er eksperter i gastronomisk kommunikation