Case: Gyldendal

2012-05-11 14.39.02Forlaget Gyldendals 250-årsjubilæum på Odd Fellow Palæet

Gyldendal ønskede at markere deres 250-års jubilæum på en måde, der afspejlede, at virksomheden nok er gammel men stadig innovativ.

Gastronomisk Innovation stod for at arrangere middagen, hvor en af vores dygtige kokke havde udarbejdet en 6-retters ”bogstavmenu” til de 80 gæster. Kokken sørgede desuden som konferencier for at føre gæsterne igennem en aften med mad, som på én gang var velsmagende og konceptualiseret omkring det skrevne ord.

 

Reference

“Tak for et rigtig vellykket arrangement i fredags. Nicolai gjorde det fantastisk med maden – alle var ovenud begejstrede, både de gourmet-vante og alle dem, der ellers var lidt skeptiske ifht. ”det eksperimenterende”. Det levede helt op til de høje forventninger, folk havde forud for festen. Jeg er indimellem ude at ”spise fint”. Ofte er der en ret eller to i menuen, der er lidt smagsmæssigt ligegyldige i. Men sådan var det ikke i fredags! Det er faktisk sjældent, jeg sidder tilbage med den oplevelse, når jeg er ude at spise. Og så er Nicolai jo bare god til at entertaine, og skabte hurtigt en god stemning. Koncept, betjening og arrangement, alt var bare tip-top.”

Nicoline Dahlberg, redaktør hos Forlaget Gyldendal

Vi er eksperter i gastronomisk kommunikation